Prueba de texto:

Dikuasakan oleh Blogger.
Powered By Blogger

Halaman

Blog Archive

Mi perfil

RSS
Container Icon

Selamat Datang Ramadhan al-Mubarak

   Syukur Alhamdulilla bertemu lagi aku di bulan ramadhan yang penuh berkah ni. seperti biasa bila tiba bulan ramadhan, aku mesti target pelbagai benda, contoh, amal ibadah (of course), banyakkn bersabar,berjimat taknak boros, berat badan mesti nak turun walaupun aku ni memang da kurus pada asalnya.. huhuhu.. insyallah  aku cuba capaikn apa yang aku sasarkan setiap kali ramadhan.. insyallah..


Redha...
walaupun dalam bulan ramadhan ni banyak memberi kita cahaya perang hati, ujian allah tu tetap ada walaupun sekecil zarah. ni pasal bapak aku. setiap anak mesti sayangkan mak bapa kita kn. walaupon kadang-kadang kita rasa sakit hati dengan marah dia.. kita tetap sayangkan mereka. bapa aku sakit angin ahmar, tak boleh makan, nak makan guna tiub. gelisah semacam kadang tak boleh tidur. ni lah anaknya yang menjaga malam kadang-kadang tak cukup tidur, sabar jew bebanyak....


Bengang Tahap Gaban!!!!
bengang adalah sesuatu perkara yang tak suka, cuba nak elak,  dan macam2 lagi. itulah yang terjadi pada aku dalam minggu ni. Pergghh! bengangnye... mana taknya aku try la suruh orang minta kan no kat si A ni, jawapan dia.. oh god! im so bengang u tahu tak!! malu pon. bukan si A ni reject aku tapi jawapan dia macam aku ni nak huru-hara kan relationship korang pulak. please la, positive la sikit, jangan la yang negative semua kat aku, tak adil macam ni. tapi dalam erti kala lain aku sebenarnya mengharap yang dia okey kalau aku nak minta no telefon dia. tp sebaliknya. but its okey ni pengajaran buat aku (sebenarnya aku pernah rasa dulu tp taklah rasa bengang, reject) aku harap keadaan sepert sedia kala, tp rasa bengang ti tetap ada. eeii takut doh..


Selamat Berpuasa, (esok adalah 3ramadhan) jap lagi kena sahur (sunat tu) walaupon malas, nak tak nak kena juga bagun..insyallah semuanya berjalan dengan lancar..
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa, Salam Ramadan al-mubarak..
From: Syahmie Too.... :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan