Prueba de texto:

Dikuasakan oleh Blogger.
Powered By Blogger

Halaman

Blog Archive

Mi perfil

RSS
Container Icon

4 Cerita

asslamualaikum.. huh! da lame tak update blog, aku ambil pedekatan untuk mengaupdate blog seminggu 2kali.. insyallah itupun kalau ada kesempatan.. coz maklumla lately ni banyak sangat kerja lepas da malas nak update.. jadi pendek kata seminggu 2kali ak akan update ataupun lebih dari 2kali. so entry kali ni 4 cerita yang terjadi dalam minggu ini..

Cerita 1
0keylah, dalam untuk beberapa hari ni banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku. terutama di tempat kerja, nak kata masalah di tempat kerja memangla takde tp konflik yang berlaku antara pekerja dengan pekerja tp bagi orang lain mungkin perkara biasa di tempat kerja, tp bagi aku konflik ni berlarutan.aku sendiri pun pernah alami keadaan macam ni ish! i dont like. trendmark kat tempay kerja aku selalu kata pokok pangkal pada hati! tapi kalau macam tu juga tak da perasaan untuk jaga hati orang jangan main hembus je kalau bercakap tu bertempat la sikit aku pun taknak tulis panjang lebar nanti termakan diri sendiri pula. harapan aku apa yang yang berlaku menjadi iktibar pada aku dan akan menemui pengakhir kesudahan konflik ini bak kata sesetangah orang episod terakhir la..hahaha. insyallah.


Cerita 2
sejak akhir2 ni aku jarang update status Facebook tp aku selalu cari kawan yang mungkin aku kenal, and alhamdulilla kawan yang aku teringin aku cari tu akhir jumpa juga tak sangka betul dunia ni kecil je coz mane taknye sekejap je dapat cari. and kesemua yang aku nak dapat juga. kalipun orang yang aku cari ni memang aku nak berkenalan untuk menjadi kawan bukan untuk scandal semata2 haha.. so thanks yang dah approve me.. :D arghh! happynya ingat nak upload gamabr orang yang aku add tp next time kot nanti korang yang baca post ingat aku scandal.. so next ime okey tp aku tahu ade yang taknak approve ni dia ingat aku nak kacau dia, aku bukan nak kacau kau tp just nak berkenalan tu je. but kalau dah dia tak approve what can i do kan coz hak individu untuk accept or not. tapi tetap berpuas hati.. syukur.

Cerita 3
sejak akhir2 ni bapa aku asyik sakit je, mungkin kerana umur semakin lanjut umur bapa aku da masuk 70thn. bapa aku ada sakit darah tinggi, suspek kencing manis, baru2 ni ade strok tp nasib baik sebalah kanan tp masih boleh bergerak tapi tak boleh jalan. kadang2 sedih teguk keadaan bapa ku ni, walaupun aku ni kerja tp untuk luangkan masa tu memang ada kalau tak tu bukan namanya seorang anak kan. abah semoga cepat sembuh. amin.

Cerita 4
kawan? aku tetap sayang kan kawan2 aku tak kira paras rupa aku still sayang kan diaorang. kadang2 kawan aku yang tak paham keadaan kita sebenarnya kita yang kena paham dia orang kata sifat tolak ansur tu kenalah ada kalau tak perasaan tak suka tu jadi bahana kalau di biar lama2. ada ketikanya ada sorang kawan aku ni message aku kata lama tak dengar cerita kenapa senyap je'' mungkin masa aku sekolah dulu tak ramai kawan jadi bila masuk kolej da tentu ramai kawan.jenis aku ni tak kisah punya kawan yang macam mana sekalipun yang penting ikhlas bukan ambil kesempatan. kepada yang mungkin tertanya fahmi/syahmie too ni kenapa tak balas message mungkin aku ni takde credit atau jenis aku ni malas nak balas message. and last sekali aku tetap sayang kan kawan2 aku love u to all my friend :D

Continue nest post.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan