Prueba de texto:

Dikuasakan oleh Blogger.
Powered By Blogger

Halaman

Blog Archive

Mi perfil

RSS
Container Icon

WELLCOME BLOGGERS

Inilah blog Syahmie Too/Mohamad Fahmi.. :D
Okei, first sekali selamat datang ke blog yang tak sebarape nie, aku ni selalu juga tenguk orang punya blog so sana sini blog, terasa jeleous sikit huhu, kalau orang tanya ada blog tak? so dengan jujurnya takde blog. jd aku buat la blog nie dengan usaha aku sendiri. maklumla aku ni bukan budak IT yang tahu selok belok tentang sosial website. Bagi aku blog ni sesuatu yang privite tp orang boleh tenguk ABOUT diri kita haha...


Sebenarnya aku ni da sedikit busan dengan Facebook or Twitter yela coz everytime update status, so dengan adanya blog ni dapat la aku share about Syahmie Too/diri aku la.
kadang kadang tenguk blog blog orang STALKER ni banyak guna BI oh god! aku ni da la BI hancur. tapi tak ape aku selagi boleh memahami bahasa Inggeris aku try but kalau tak faham guna translate boleh kan. ''Nak Seribu Daya, Tak Nak Seribu Dalih''




SO NOW THE STORY OF MY LIFE BEGIN

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan